مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-19ورزشي

ورزش معلولین بندرانزلی در اوج/ زیرساخت های لازم فراهم نیست


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه برای ورود معلولین به استادیوم ها مشکل داریم و زیرساخت های لازم برای حضور آنها در میادین ورزشی فراهم نیست، - ایسنا/گیلان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه برای ورود معلولین به استادیوم ها مشکل داریم و زیرساخت های لازم برای حضور آنها در میادین ورزشی فراهم نیست، گفت: همین مسئله در سطح دسترسی به فضاهای ورزشی نیز دیده می شود.

مجید ستوده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه زیرساخت های ورزشی ویژه معلولین نداریم، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در حوزه ورزش همگانی توانستیم با همکاری شهرداری بندرانزلی امسال و برای اولین بار در پارک ساحلی بندرانزلی تجهیزات ورزشی ویژه معلولین را نصب کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی با همت و پشتکار ورزشکاران در برخی از رشته های پارا مدال آور است، افزود: از جمله این ورزش ها والیبال نشسته و پاراتکواندو همچنین پاراکانو است که با هدف حمایت از ورزشکاران فضاهای ورزشی را به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار دادیم تا بتوانند تمرینات خود را انجام دهند.

ستوده با اشاره به اینکه در رشته پاراتکواندو دو قهرمان نامی المپیک و بازی های آسیایی داریم، تصریح کرد: امسال مریم عبدالله پور در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش معلولین بندرانزلی در اوج/ زیرساخت های لازم فراهم نیست

ورزش معلولین بندرانزلی در اوج/ زیرساخت های لازم فراهم نیست